2011. július 8., péntek

Előzetes a Sunset XII. Fejezetéből

Sziasztok!


Kivételesen előbb jön a rizsa, ami sajnos, most nem csak hülye szófosás! Elég komoly zűrök voltak mostanában itthon - nem tudom kinek mennyire van képben, de a szüleim elváltak, és az anya vs. apa ki (volt)  a nagyobb dög? harc még mindig tart lassan 9(!!) éve - és most egy újabb körrel fojtatódott a dolog, csak sajnos ez most nem csak róluk szól...
Lényeg a lényeg! A kicsit eldurvult helyzet miatt - nyugi, baltás gyilkosságot senki nem követett el, nem ilyenről van szó - nem sokat jártam itthon - nem szeretem, ha engem találnak meg, mint közvetítőt - így a fejezetet hétfő tervezem, legkésőbb keddre!!! 


És ennyi sajnálatos hülyeség után végre az előzetes!!:


"Ez parancs volt? Én a te falkád tagja akarok lenni Jacob! ~ összeszedte magát, majd az orrával a Cullen ház felé kezdett bökdösni. Értettem a célzást, ezért el is kezdtem futni tényleg nem értünk most rá az ilyesmire."

"Üvölts egy jó hangosat ~ tanácsoltam, mire bólintott, majd el is tűnt a fák között. 

- Köszönöm, Jacob! Sosem, kértem volna tőled, de nagyon hálás vagyok, az egész családom nevében! – közelebb lépett hozzám, és megérintette a vállamat. Furcsa érzés volt, nem akartam megölni, egyszerűen csak zavart, hogy hideg és büdös. 

Kérted volna ~ motyogtam. Tényleg úgy gondoltam, hogy ha ez az ára Bella életének, nem lett volna rest megkérni rá, és én valószínűleg ugyan így cselekedtem volna, ahogy most is tettem." 

"Az időt olyan hajnali ötre saccoltam volna, mert a nap már elkezdett felkelni. Éppen ezért, hogy a szememet ne zavarja a fény bedugtam a fejem a fa egyik kérge alá - ennyit a magzatpózról. A nyakam furcsán elhajlott, ezért kénytelen voltam tovább fészkelődni. Kinyújtottam a hátsó lábaimat és az elsőket is szétvetettem, egy pont sikerült befeküdnöm két fa közé. Nem egy ötcsillagos ágy, de egy éjszakára megteszi. 

Jake totálisan úgy nézel ki, mint Embryék kutyája, amikor nyáron Embry nem viszi el megnyíratni, a dög meg kiterül az árnyékban. Lihegni nem tudnál?...




...ha nem lettem volna ennyire hulla, akkor felálltam volna, hogy megkergessem. Így inkább csak lihegtem neki kettőt, hadd legyen boldog. Hallottam, ahogy magában vigyorog, a gondolatai is elégedettek voltak velem.

Legalább pincsinek jó lennék ~ motyogtam..."





 
 Ennyit előre, és igyekszem!! ;)
Csók, Fanni♥

5 megjegyzés:

  1. Szia!
    Eddig nagyon tetszik a történet :P azt szeretném megtudni, hogy lesz-e még folytatás ha igen mikor? :D avagy már nem folytatod a történetet?

    Köszi

    VálaszTörlés
  2. Sziia!

    Folytatás természetes lesz, legalábbis egyszer biztosan!

    Jelenleg írói válságban szenvedek, azt hiszem. Azt ötlet megvan, de ha leülök kiszáll a fejemből.
    Igyekszem!

    Csók, Alle

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Úgy pár napja találtam rá erre a fanficre a Merengőn, és mondanom sem kell, majdnem szívbajt kaptam, hogy ott még csak az ötödik fejezetig raktad fel. Aztán hál istennek rátaláltam a blogodra, amivel további kellemes perceket okoztál nekem :)
    Igazán sajnálom, hogy ilyen befejezetlen maradt a történet, nagyon szívesen olvasnám még tovább. Meg kell mondjam nekem eddig ez tetszik a legjobban az összes Twilight fanfiction közül, amit ezidáig olvastam. A történet gördülékeny, jó néhány jelenetet meg is mosolyogtam. Az is nagyon tetszik benne, hogy a két főszereplő közötti konfliktus TÉNYLEG csak egy félreértés. Ezzel valahogy sokkal kellemesebb környezetet teremtesz a történetnek, mint azokban a művekben, ahol valódi veszekedésekről és szakításokról van szó. Ez a történet számomra felemelő és épp ezért igazán megszerettem az olvasását.

    Kicsit más téma: ha egyszer tényleg úgy gondolod, hogy fojtatod, akkor igazán kíváncsi vagyok Kevin karakterére :) A való életben nekem is van egy ilyen barátom és majdhogynem ugyan azokat a dolgokat műveljük, amiket eddig a szereplőid között megírtál :) Jó, ugyan horror esteket nem tartunk, de moziesteket annál inkább, ahol kifigurázzunk mindent, ami a lejátszóba kerül. Lényeg a lényeg: kíváncsi vagyok, hogy a te Kevin karaktered mennyire hasonlít az én húsvér, meleg, imádnivaló és nem utolsó sorban (női szemmel nézve) igazán helyes legjobb barátomra :P

    Remélem, hogy így a 2012-es év kezdetével az ihleted is megjön :)

    Nagyon sok boldog új évet!

    Geby

    VálaszTörlés
  4. Sziia Geby!

    Először is ÁHHHH!! Nagyon köszönöm a kedves szavaidat! És még egyszer ÁHHHH, mert annyira jól esnek! Nem szívesen hagyom befejezetlenül, és tervezem is a folytatást, minden esetre úgy gondolom, hogy a Merengőre felrakott néhány fejezet, azért színvonalasabb a blog első fejezeteinél, és amíg ihlet hiány van, addig a már meglévőket próbálom átdolgozni, finomítani rajta. Szóval remélhetőleg nemsokár tényleg megírom azt a hülye fejezetet... Már tényleg szeretném, addig is, ajánlom a Merire feltöltött(ill. az alatt álló ÁTDOLGOZOTT 6. fejezetet - igyekszem, hamar felpakolni).

    Neked is Boldog Új Évet így nagyon utólag is!
    Csók, Alle

    U.i.: Ha a töriténet végére értél, akkor már tudod, hogy Kevin útvan van Arihoz, szóval nem sokára találkozhatsz vele - jó a nemsokára az nem tudom, hogy mikor lesz.

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Tegnap találtam meg az írásodat a Merengőn. Ott olvastam el az első 5 fejezetet, a többit pedig már itt.
    Meg kell mondanom, rettenetesen tetszik a történet.
    Az alap story remek. Bár az első fejezet eleje kissé meglepő volt számomra. De ahogy haladtam az olvasással, egyre jobban tetszett a történet. A karakterek megformálása nagyon jól sikerült. Csak gratulálni tudok hozzá.
    A másik ami nagyon megfogott az az, hogy a történet mélysége mellett humort is tartalmaz. Rettenetesen élveztem, amikor hatalmasat tudtam kacagni egyes részeken.
    Az egyik kedvenc szereplőm ,ha eddig nem is szerepelt túl sokat a történetben, az Kevin. Úgy szerettem bele a karakterébe, ahogy volt. Már a legelején. Amikor megláttam a képét, pedig egyenesen felsikkantottam örömömben. Ugyan is imádom Jesse McCartney-t. Régóta nagy kedvenc! Alig várom, hogy meglátogassa Arit.
    Látom, hogy elég rég volt frissítve a történet. Több mint egy éve, de ha látogatod/ápolod még az oldalt és szereted a történeted, akkor nagyon remélem, hogy folytatni fogod.
    Őszintén örülnék neki. Régen olvastam ennyire jó történetet. Rengeteg dolog történt benne viszonylag rövid idő alatt, még sem lett emiatt rossz. Elő fordult már olyan, hogy pont ez (túl sok dolog történt rövid idő alatt)ölte meg a történetet. De itt nem éreztem ezt. Sőt!
    A másik pedig: Imádom, hogy ilyen hosszúak a fejezetek!
    Szóval: Tényleg remélem, hogy van esély folytatásra!

    Üdv.: kucmorgoo

    VálaszTörlés