2011. június 19., vasárnap

Helyzetjelentés

Először is szeretném megköszönni a türelmeteket, és elmondani, hogy lesül a bőr a pofámról, amiért ennyi ideig csend volt... A helyzet a következő: sajnos azt kell mondanom, hogy megérte, ugyanis egy darab kettesem sem lett és az átlagom is üti a 4,1-t, szóval legalább értelme volt. Viszont az írás már nagyon hiányzott és jelentem: A KÖVETKEZŐ EGY HÉT ALATT PRÓBÁLOM HOZNI A KÖVETKEZŐ FEJEZETET!! Aki még olvas, annak szeretném még egyszer megköszönni, sőőt inkább még több milliárdszor, hogy itt van még!

IMÁDLAK TITEKET!!! ♥♥
Csók, Alle

U.i: A névváltozással kapcsolatban annyit, hogy ez egy cseppet felnőttesebben hangzik, aminek majd egyszer a távoli jövőben lesz szerepe. Remélem nem zavar senkit, de ha mégis, akkor reklamáljatok! :) Millió Csóóók!! ♥♥

8 megjegyzés:

  1. Gratula az eredményeidért!
    Ezért tényleg megérte,pedig tiszta gege voltam amiatt hogy mikor lesz új feji...(megsúgom vagy ezerszer elolvastam ez előzetes nemtom micsodát)
    Várom a következő fejit..
    Csók,puszi
    Pletykacica......
    Csak vicceltem!Via

    VálaszTörlés
  2. Sziia Via!

    Nagyon szépen köszönöm! A türelmet, a biztatást, mindent...
    "Ohh, nézd, már látom!!! Látom az első oldalakat! Hát a hosszát ebből még nem tudnám, megállapítani, de elég sűrűnek néz ki! Nővér, tőrlést!!"
    Ez nemtom honnan jött, zakkant vagyok így estetájt! :)
    xoxo, Fanni
    Nem tudom te hogy vagy vele, de Chuck!!♥

    Még egysuer köszönöm!! :D♥♥

    VálaszTörlés
  3. Totálisan Chuck!!!
    DE Nate szemeitől megremeg a lábam!És az a mosoly....oké hozzatok egy lapátot és kaparjatok fel...
    ÉS ami az orvosos részt illeti.. nyugi nekem is vannak ilyen Gagyi Mami pillanataim!
    Látod?!
    És szívesen!Szóra sem érdemes!!!

    XoXo
    Via<3<3

    VálaszTörlés
  4. Ahh, ne is mond!!! Elvinném egy körre Chace-t!;):)
    Chuck akármekkora tapló is, én szeretem azt a karaktert!:D Az ő limójába is beülnék:d
    I see! :Dxdxd

    De érdemes szóra, ezért írtad le! :Dxdxd
    xoxo, Fanni♥

    VálaszTörlés
  5. De abban a limóban csak utánam lenne helyed!!!
    NA jó nem....
    De Chace-nél Tuti!!!
    Sőt!Őt el se engedném!!!!
    Legyen tied Chuck....
    Csók,puszi
    Via

    VálaszTörlés
  6. Hékás!!!
    Stipi-stopi Chace pénteken - tiéd lehet szombaton. És Edet szombatra kérem - péntek? :D
    A hét többi napján belátásuk szerint dönthetnek, tehát enyim a kedd és a csütörtök. tiéd pedig a hétfő és a szerda. Naaa??? :DD
    Na jó, lehet beleszólásod...melyik napon szeretnéd őket??? :Dxd
    Csóóók, Fanni♥

    VálaszTörlés
  7. Viaaa!!

    Nincs neked vmi elérhetőséged?? :D Próbálkoztam a blogjaidon is, de nuku! :D
    Így nem tudok veled egyezkedni! :D;)
    Nincs kedved msn-en, vagy valahol beszélgetni?:Dxd

    Írogassá, vazze!xdxd
    Várom:D♥
    Csóóók, f

    VálaszTörlés
  8. Nekem elérhetőségem???
    Hogy ne lenne!!!!
    A blogjaim jelenleg....csődben vannak.....
    először papírra akarom levetni a dolgokat majd onnan átvezetni de mind1...

    HOGY NE LENNE KEDVEM VELED BESZÉLGETNI???!!!
    Ez hülye kérdés volt!

    Írogatok vazze!xDxD
    DE ne várjál mert írok!!!!
    CSóóóók<3<3



    U.I.:msn címem:borsi.viola@hotmail.com
    és a facebook nevem:Viola Izabella Borsi

    Csók,puszi
    A te pletykacicád:)<3

    VálaszTörlés